مقالات

خواص سنگ چشم ببر چیست؟ چطور چشم ببر اصل تشخیص دهیم + قیمت چشم ببر اصل

خواص سنگ چشم ببر چیست؟

سنگ‌های قیمتی از دیرباز جلب توجه انسان‌ها بوده‌اند و از نظر جذابیت و زیبایی همواره محبوبیت داشته‌اند. یکی از این سنگ‌های جذاب و مورد توجه، سنگ چشم ببر است. در این مقاله، با خواص، قیمت، تشخیص و راهنمای خرید سنگ چشم ببر اصلی آشنا خواهید شد.

خواص سنگ چشم ببر چیست؟

خواص سنگ چشم ببر:

سنگ چشم ببر یکی از سنگ‌های قیمتی است که انرژی و فواید معنوی دارد. این سنگ به عنوان نمادی از قدرت، شجاعت و برتری شناخته می‌شود. افراد باور دارند که این سنگ به تقویت اعتماد به نفس و ارتقاء انرژی مثبت کمک می‌کند. همچنین، سنگ چشم ببر می‌تواند چشم سوم را تقویت کرده و به همین شکل قدرت را در فرد مصرف کننده این سنگ قدرت را در وی تقویت کند. خواص این سنگ پر فایده به شرح زیر است:

 

  • تقویت چشم سوم و افزایش قدرت:خواص سنگ چشم ببر طبیعی چیست؟

رهبران قبایل بزرگ آفریقا در عبادتگاه های خود از

 چشم ببر هایی به بزرگی یک اتاق استفاده میکردند. در زمان های حساس، که نیاز به تصمیم گیری های مهم بود روز ها در این عبادتگاه ها، عبادت کرده و منتظر الهام میماندند آنها بر این اعتقاد بودند که سنگ چشم ببر، شهود را از طریق تقویت چشم سوم ارتقا داده و قدرت انسان را افزایش میدهد.

  • افزایش سطح انرژی بدن:

سنگ چشم ببر طبیعی، به دلیل وجود ترکیبات آهن دار باعث تقویت و بهبود گردش خون در اعضای بدن شده و همین موضوع، بهبود دهنده سطح انرژی بدن خواهد بود. اگر عمدتا احساس خستگی و خواب آلودگی دارید، سنگ چشم ببر اصل و طبیعی میتواند کمک فوق العاده ای در این زمینه به شما بکند.

 

  • کاهش سطح اضطراب: 

چشم ببر سنگی از خانواده کوارتز ها بوده و به همین دلیل، از برخی خواص این سنگ آرامش بخش بهره برده، باعث تصفیه انرژی های منفی به مثبت و تغییر شکل فرکانس های حرکتی انرژی شده و تمرینات مدیتیشن را آسان تر خواهد کرد.

  

تشخیص سنگ چشم ببر:

به دلیل سختی بالای ساخت چشم ببر تقلبی و هزینه بر بودن آن سنگ چشم ببر، دارای نمونه های تقلبی از جنس رزین و شیشه نیست. اما عامل مهمی که باید بتوانید هنگام خرید دستبند چشم ببر طبیعی آن را در نظر بگیرید. توانایی تشخیص چشم ببر با کیفیت از نمونه های بی کیفیت میباشد. در ادامه شما تبدیل به یک متخصص قیمت گذاری چشم ببر خواهید شد.

 

قیمت سنگ چشم ببر اصل:

بها سنگ چشم ببر بسیار متغیر است و به عوامل مختلفی مانند وزن، رنگ، شفافیت و کیفیت سنگ بستگی دارد. سنگ‌های چشم ببر اصلی با کیفیت بالا معمولاً بها بالاتری دارند. برای اطمینان از خرید یک سنگ چشم ببر اصلی، بهتر است از معتبرترین فروشگاه‌ها و گواهینامه‌های اصالت استفاده کنید. اما، با دقت به نکات زیر میتوانید به با کیفیت بودن چشم ببر پی ببرید:

 

قیمت گذاری چشم ببر/ ویژگی Cat eye Effect

  • خاصیت چشم گربه ای: Cat Eye Efect یا خاصیت چشم گربه ای تاثیر به سزایی در بها سنگ شما دارد، اغلب سنگ های موجود در بازار این ویژگی را دارا هستند اما نکته ای فوت کوزه گری این ویژگی به شمار می آید. انسجام رگه های طلایی سنگ و پخش نبودن آن میباشد. هرچقدر این رگه ها پر رنگ تر و منسجم تر باشند و اطراف این رگه ها تیره و یکدست تر باشد ارزش چشم ببر شما بالاتر خواهد رفت. در نگین دستبند چشم ببر مقابل، یک طرف، کاملا منسجم دارای این ویژگی میباشد.

 

  • شفافیت و نبود ترک: این مسئله هنگامی بیشتر حائز اهمیت میشود که شما میخواهید کلوخه (راف) چشم ببر طبیعی را تهیه کرده و تراش بدهید. در این حالت، هرچقدر سنگ شما شفافیت بالاتر (بخوانید ناخالصی کمتر) و ترک های کمتری داشته باشد از بها و قیمت بالاتری برخوردار است. در تصویر میتوانید نمونه یک نگین چشم ببر با کیفیت را مشاهده فرمایید.

 

 

رنگهای سنگ چشم ببر:

سنگ چشم ببر در رنگ‌های متنوعی از زرد و نارنجی تا قهوه‌ای و سبز دیده می‌شود. رنگ این سنگ‌ها بستگی به میزان و نوع اکسیدهای آهن در آن، دما و فشاری که در حین شکل گیری بلور ایجاد شده ارتباط مستقیم دارد. نمونه های آبی روشن و بنفش از کمیاب ترین ها و نمونه قهوه از پرطرفدار ترین نمونه در میان آقایان و خانم ها میباشد.

خرید چشم ببر اصل:

بهترین روش، برای خرید سنگ چشم ببر اصلی، تهیه این سنگ فوق العاده از منابع معتبری است که به شما ضمانت اصالت بی قید شرط داده و محصول را با کارت ضمانت ارائه میکنند. شما میتوانید همین حالا دستبند چشم ببر طبیعی و اصل خود را از فروشگاه زیورآلات هـ با ضمانت بی قید شرط اصالت همراه با کارت ضمانت تهیه کرده و از خواص این سنگ پر فایده نهایت استفاده را ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *